i found heaven on earth

Sjuk är jag icke längre, but sick of this wether? YES MA'M! När ska vintern ta slut. Bara all snö och is är borta är jag glad. Då kan jag iallafall använda ALLA mina skor och inte 10 % av dem. Någon som är snäll och kidnappar mig till ett varmt land?

Har haft ganska så fullt upp de senaste...veckorna? Skolan har börjat, tågförseningar har gjort min vardag bittert, Bror min har fyllt 16, det har gåtts på fika inne i stan, det har lunchats i Handen, det har varit "eat cock for mental health" smygtitt på moderna museet med fina flickor...ja fullt upp.

Har fått ett underbart besked från CSN (som annars kan gå och ta sig). Jag får studiemedel denna termin med! Halleluljah for that! Hur ska jag annars klara mig...vad är två månader av snö och is utan en massa mat och shoppande? Usch, hemsk tanke. Så, jag fick pengarna förra veckan någon gång. Himmelskt. Hitills har jag hunnit med en tripp till IKEA och idag en dag på stan.

IKEA;
- spegel, 4 sats
- klocka
- stekpanna
- två korv med bröd och delicato bollar *muuuums*

DAGENS;
- 2 klänningar, bh, HM
- solglasögon, indiska
- ett par lång- och ett par kortbyxor, en klänning, ginatricot
- kavaj, myrornas
- big mama chicken BBQ smörgås, bolero

Imorgon kanske jag tom bjuder på lite bilder på dessa skönheter. Isn't that awsome!


Kommentarer
Postat av: cath

me wants pictures :D:D

2010-02-10 @ 13:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0