day one

Wow, vad jag har varit duktig på min första dag ^^ (fast det är man ifs oftast på sin första dag)
Jag gick upp tidigare för att gå min morgonpromenad innan frukost. Åt knäckemackor med thé och så hade jag med mig lunchlåda. Nu är det slut med att äta ute varje dag! Till mellis hade jag med mig coktailtomater och knäckebröd som jag suttit och knaprat på. pluspoäng till mig - javisst!

Sitter på jobbet och fördriver tiden. Slutar förhppningsvis tidigare idag. Det är vad de har lovat mig iallafall. Så senare blir det kanske bio med Kajsa om jag hinner :)

Nu ropar Sebastian, vi ska kolla på en av hans tusen Scooby Doo filmer. Jag som alltid trott att det bara har funnits en -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0