det har varit helt insane!

Ja insane är helt klart rätt ord. Nu när jag har två jobb och skola att oroa mig över så är insane det enda som kommer ur min mun. Spenderar nog inte en enda vaken stund hemma. Om det inte är det ena så är det det andra. Har hunnit med födelsedagsfiranden, högskoleprov, tentor, träning och jobb. Suck!

Ett tips till alla er som fortfarande har ett litet barn inom er som vill komma ut, besök Junibacken! Var där med min deltids son förra veckan och det var ju hur kul som helst. Så synd att jag aldrig fick åka dit som barn, men det var inte mindre kul nu.

Hihi, våren är här :D

Kommentarer
Postat av: catti

våren e inte alls här -.- höhö

2010-04-22 @ 01:09:49
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0