ett inlägg om choklad

Mörk choklad, ljus choklad, chili choklad, lakrits choklad. Choklad från Ecuador, Uruguay, Peru, Belgien. Choklad med alla olika smaker från alla möjliga länder, det är vad jag plus några till fick pröva på idag. It was like heaven!

Chokladfestivalen i Nordiska museét 10/10. Kajsa, Fredrik, Ida + pojkvän, Julio och jag.
Kajsa & co försvann, Julio och jag satte oss vid baren och tog något att dricka för att stilla våra magar. Servitörerna var hur trevliga som helst, vi pratade om choklad, sprit och livet. Efter en stund ser jag Havik med JP och då slår det mig att jag glömt hennes födelsedag. Så nu kommer ett sent grattis till dig, GRATTIS JENNIFER my one and only HAVIK :D Flera timmar och flera chokladkakor senare joinar vi de och åker till Burger King där vi fick krama ett lejon och höra hur knasigt rolig Julios mamma är. Jag hade det super med er!

Nu blir det natti natti och imorgon så blir det....DAM Dam dam, fysik och matte -.-


Kommentarer
Postat av: cath

bäst för dig att du har choklad till mig va!? ^^

2009-10-11 @ 23:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0