Okt. 5, 2009 : breakdown

Det är såhär på småtimmarna som paniken kommer. För mig är det farligt att sitta uppe såhär sent själv. Jag börjar tänka, och när jag tänker tänker jag allt för mycket och det går bara över styr.

"Gör jag det jag vill verkligen? Eller nöjer jag mig bara? Nöjer jag mig med skolan, jobbet och livet rent allmänt..."

Ändringar, jag tror jag behöver ändringar i mitt liv (igen jag vet). Behöver en annan inställning till saker och ting. Måste vara mer bestämd. När jag vill nåt ska jag fan ta och se till att få det!


Men mest av allt vill jag ha sommaren och dess underbara tider tillbaka...


Kommentarer
Postat av: sanna

hjärtat, det är höst, fucking-bajs-äckel-höst. då mår man många gånger som du gör just nu. inte för att jag vill skylla på hösten. men du kommer finna det du söker för att komma tillbaka på banan ingen. och vi finns här. "dina flickor" även fast vi kanske inte alltid visar det. och vi älskar dig, vet du väl!



känn aldrig att du inte kan prata med mig, jag lyssnar alltid. men jag har dock inte alltid några bra svar. men det brukar vara skönare att prata ut lite. dricka lite kaffe, äta en kaka, gråta lite. det du behöver är ett bollplank. strukturera upp och värdera det som du verkligen behöver och vill ha. som jag sa, det du söker kommer du att finna. men stressa inte, låt det ta sin tid. det kommer med tiden hjärtat. finns här för dig.



puss<3

2009-10-08 @ 03:22:24
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0