I can't find the words to explain

Wow, vilken dag. Jag kom i tid, för första gången på en vecka. MEN men men, jag sov halva fysiklektionen, haha. Man kan ju inte vara duktig på allt direkt.
Åkte iväg med min papi för att leta efter en present till min kära mamita som fyller år imorn. Vi hittade inget, eller vi gjorde det men det va alldeles för dyrt. Och jag får visst inte betala på kredit, så det sög.

Åt middag med Farry, eller jag åt middag och hon åt paj :P Satt och snackade om allt och planerade inför hennes projekt som jag ska hjälpa henne med. Hon ska söka till en skola i NY och jag ska fota åt henne. Ska bli så kul :)
Har saknat dig en massa Farry Haider


Kommentarer
Postat av: Farry

Va söt! :) det var mysigt och det ska definitivt göras igen! det kommer bli skit bra partner ;)

2009-11-12 @ 15:01:02
URL: http://babysiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0