varning: vansinnigt beroendeframkallande

Veckorna rullar förbi allt för snabbt. Skönt med helg snart, men det närmar sig till så mycket annat också. Jag är lite smått panik slagen.

Slutade tidigt idag. Två timmar spenderade vi i skolan idag och sen kom jag hem. Ja, meningen var att jag skulle plugga. Vilket jag gör, men det går lite segt. Har tittat på Twilight, som jag inte hann se klart igår, för att bli kvitt med min lindriga besatthet. Det har funkat än så länge. Ja, jag har hamnat i Twilight hysterin! Hemskt kanske, men nu så är det såhär det ligger till, hehe. I'm obsessed! Om jag ännu inte har gjort det så passar jag nu på att rekommendera både böckerna och filmen till er. Klart att alla inte kommer bli lika stormförtjusta som jag och gå runt och längta efter att få läsa lite mer av böckerna. För det är bara jag som har den tendensen att bli besatt av påhittade karaktärer och sen bli helt förtvivlad när boken tar slut. Men ändå, läs böckerna och se filmen. Det är värt en chans!

    



Nu ska jag koka lite thé, sätta mig här igen och göra klart det jag måste! göra och sen gå och träna.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag stället absolut upp :)

2009-03-16 @ 13:22:33
URL: http://malinshemliga.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska fan ta tag i dom böckerna snart ^^

2009-03-16 @ 20:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0