tråk på hög nivå

Här sitter man när assköna människor är i Flempan och firar Amnas 20 år. Jag vill också! Och Sofia du ska bara veta att ditt sällskap om nätterna saknas.

Hoppas ni har det trevligt utan mig. Jag finns med er i tanken, inte för att jag tror att ni tänker på mig dåra :)

Tänker tillbaka till sommaren som vart. Jag vill så gärna tillbaka till allt och alla från då. Då när man levde livet och allt var bra. Eller det mesta iaf. Jag vill ha sommar igen!

Det behövs en renovering här. Sanna vill du ta på dig det, eller Madde du kanske vill denna gång? Nån, vem som helst? Ännu känner jag mig inte redo för att ta på mig det hela.

Kommentarer
Postat av: madde

jag är på!

2009-01-11 @ 15:43:56
URL: http://missknox.blogg.se/
Postat av: sofia

så du saknar mig på nätterna? haha ^^,



jag saknade dig där iaf :* you know it.

2009-01-11 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0