så ligger det till

Jag trodde verkligen att jag hade gjort världens tabbe. Eller det har jag men saker och ting börjar klarna nu. Det kommer ta sin lilla tid innan solens strålar skinner i mitt liv igen, men sakta men säkert kommer de komma.

Jag har min chans att göra allting rätt nu. Visst ingen är perfekt och jag kommer fortsätta göra mina små misstag (som i vissas ögon är gigantiska). Men jag ska börja göra saker rätt nu. Inga genvägar.
Beslut måste tas, vissa svårare än andra, och vissa mer självklara.
2009, jag borde inte ha välkommnat dig med med så öppna armar, nu får jag skylla mig själv.

Sanningen kommer alltid fram till slut, jag fick lära mig det den hårda vägen.

Kommentarer
Postat av: silviitaa

haha japp skridskor var väldigt skönt, tills det blev snöstorm ett tag xD`=P

jag va där med the family fast de enda som åkte va jag och mina små syskon =)

2009-01-11 @ 02:15:41
URL: http://silviitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0