I guess that's what i get for wishful thinking

Pengar problemet löste sig, skulle jag tro. Pratade med den ansvariga och hon ska föra över mellanskillnaden :)

Nu har jag börjat bli riktigt förkyld och jag orkar inte med någonting. Fast samtidigt vill jag bara göra allt!
Har shoppat loss en del nu de senaste två dagarna. Ett par byxor, ett par skor, en body, två tunikor/linnen och så fick jag en kjol av Sofia :) Det är farligt när jag har pengar. Svosch säger det bara!

Min handled har bara blivit värre, men sen blir det bättre...och sen går det neråt igen. Den har ett eget liv, festar säkert ihjäl sig därför gör det ont ;)
Till helgen var det planer, men det går riktigt segt att få ett svar från min sida jag vet . Och jag får egentligen skylla mig själv efter alla misstag jag gjort. Förlåt tjejer om jag blir tvungen att ställa in, jag var ju så pepp! Hoppas ni förstår.
Men det finns alltid back ups! Träning, släktträff hos Soheila (16 år igår!) eller myskväll hemma?

Kan det vara så att jag är lite bortskämd av mig, att jag är pappas lilla flicka. Eller det är jag iförsig, det sist nämnda. Jag borde kanske sluta tro att jag kommer få precis som jag alltid vill. För det kommer jag inte få. Varken från min familj, mina vänner eller andra som bara struntar i att komma.


Mästerkocken Fabiano lagade vår middag ikväll. Riktigt duktig var han, förrätt och varmrätt bjöds det på. Och fint dekorerat. Thumbs up for you brother!



           
Förrätten                                                        Varmrätten
Kokt fisk, potatis, räkor och paprika          Köttgryta med champinjoner och ris

Kommentarer
Postat av: cath

Fan va duktigt av fabbe ^^

han får ta och komma hem och laga mat till mig fan :D

2009-01-30 @ 09:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0