torsdag

Bara en massa jobb, jobb, jobb och plugg, plugg, plugg. Har jobbat måndag, tisdag och onsdag hos snällaste Sebastian. Och ja, man blir ganska slutkörd fast han är sådär super snäll.


Skolan går bra. Nu har jag både matteboken och kemiboken men fattar nada på kemin. Ska försöka plugga ikapp lite nu under helgen. Ska verkligen försöka på riktigt. HAH! Vem försöker jag lura liksom, jag fyller 18 på lördag och jag ska sitta och plugga? Yeah right! Men sen så ska jag verkligen plugga haha.

Det är en massa snack om svininfluensan. Jag har verkligen ansträngt mig för att inte oroa mig. "Alla förstorar bara upp det hela, de får panik för ingenting. Precis som de fick när galna kosjukan och fågelinfluensan skulle ta kål på oss." Nu när jag har läst alla artiklar och pratat med folk så börjar jag undra om jag kanske inte borde vara så lugn längre. Det här verkar verkligen vara allvarligt...på riktigt! O.o

Imorgon funderar jag på att klippa mig. Uppklippt och lugg, vad sägs? Eller ah ingen har så mycket att säga till om saken i försig :P Grabbsen Julio och Anton har lovat mig fika på MOMO'S för att fira min födelsedag lite i förtid. Det kommer bli super!

Så länge du är övertygad om att det du gör har en mening, kan du ta dig igenom både rädsla och utmattning och ta nästa steg.
    
Arlene Blum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0