big changes

Som ni ser (hoppas jag) så har det blivit en del ändringar i bloggen. Jag har varit duktig och fixat photoshop och lekt hela dan. Så nu är jag ganska så nöjd efter flera timmar av nybörjarslit.

Helgen har gått för fort. Hängde inte alls med måste jag säga. Känns som om jag bara hann med träningen och att fixa en rejäl förkylning. Så idag har jag suttit hemma och varit sjuk, tyck synd om mig! Jag tycker verkligen inte om att vara sjuk. Jag tycker om att stanna hemma från skolan och verka sjuk, men inte att verkligen vara sjuk.
Shiet, jag använder verkligen ordet sjuk för många gånger.

När jag sitter hemma en hel dag, själv, händer det lite grejer med mig.

- av nån anledning måste jag upp "tidigt", weird
-
jag inser att det måste städas i rummet, gör jag det kanske. Neej!
- tiden går väldigt sakta och jag fastnar i såpor som "Våra bästa år"
- jag filosoferar om livet lite väl mycket

Allt detta leder sedan till att:

- jag blir en översocial liten pina mot min familj och alla som vågar sig ta kontakt med mig
- jag gnäller om att INGEN städar hemma
- tappar helt tidsperspektivet, vilket ledder till sömnproblem senare.
- jag blir hyper i allt!

När jag satt och filosoferade kom jag fram till en massa andra saker också, men nu har jag självklart glömt allt.


Kommentarer
Postat av: anela

det blev jättefint nadja :D var stolt över dig själv! heaheahea

2008-05-20 @ 14:12:43
Postat av: Catti

Ascuute ^^

Naa :/ hoppas du blir frisk snart! :D:D

Love<3

2008-05-20 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0