what to do what to do

Så sitter man här i skolan, helt själv, trött och frustrerad. Hatar blåljus! När jag tittade på schemat så visar det sig att alla ska vara på tingsrätten förutom vår grupp. Alltså finns det ingenting vettigt att göra i skolan. Helt onödigt.
Så antingen väntar jag tills jag har lunch och går hem efter det eller så går jag hem nu...

Sofia bestämde sig visst för att ta en sovmorgon idag också. Jag tror nog hennes telefon är övertrakasserat med missade samtal från Kajsa och mig.
Jag skulle ju ringa dig igår men glömde helt och hållet bort det, förlåt.

Kommentarer
Postat av: kaajssa

ja det var lite struligt igår med alla dessa telefonsamtal. Sofia & Anela kan ta åt sig.
Tack Nadja för en trevlig pratstund igår i matsalen!

Bubbel Struggel foo life!

2008-03-20 @ 09:49:20
URL: http://ajsela.blogg.se
Postat av: Sanna

Aaw gulle,
själv var man i nacka kl:08:43
skitkul! nooot, jag sov på bussen påväg
dit. själva rättegången höll på i 3 timmar och
handlade om en kvinna som hade personlighetsstörning. Hon hade tydligen trackaserat sina grannar i 10 år, våld mot tjänsteman (bet en polis) och lureri av sjukskrivningsersättning.

så.. jag hade jättekul.. somnade säkert 10ggr på rättegången. todaly grääjt
höhöhöhöhö

2008-03-20 @ 11:27:15
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0