get your shine on

Jag funderar starkt på att stämma eller döda alla på media för att dom inte stoppade mig. Fast dom själva visste vad jag gav mig in på så stoppade dom inte mig, dom vet hur svårt det är att komma ur det här. Det är något man verkligen inte kan leva utan, det blir ens liv, DIREKT. Den har en i sin makt sådär, swisch. DUBBLE TROUBBLE ÄR MIN ÄLSKARE!

- Knock, knock...! Knock, knock...! KNOCK, KNOCK!
- I'm not HOOOME! - .-
- I kill you anyway! XD


Har lyckats ta mig ur dess grep ett tag iaf. Dagen har varit en riktig limbo dag. Man bara liksom svävade igenom hela dan. Gjorde inget vettigt at all, satt bara vid datan eller vid telefonen för att hitta en fucking praktik plats. Sa till Sofia redan imorse att jag kände för att vara taskig idag, det förklarar dagens språk. Iaf, hittade inte nån praktikplats. Alla försökte spela snälla fast dom innerst inne inte menade det utan va bara glada för att dom slipper ta hand om två tjejer under två veckors tid. Deras förlust inte sant?
Efter varje tur in till personalrummet så blev jag bara argare och argare. Tror tom att Sofia och Tobbe satte sig ner och njöt av det jag hade att erbjuda där inne, eller har jag fel? :P Inte för att det var så mkt dåra.

Slutade upp hemma hos Sofia idag. Länge sen vi bara var hemma hos henne och chillade, det va chill ^^ Måste göras om snart. Funderar på att ta ledigt från allt under lovet för att ha mer tid åt att vara social, men har inte bestämt mig än så få inga förhoppningar än. Kajsa och Anela joinade oss också. Dom kom med chips som jag inte ätit på väldigt länge måste jag säga. Och det informerade min mage mig om också, it was not very nice.

Ska nog gå och sova nu innan min älskare tar mig i sin makt igen. Måste upp tidigt också, ska åka in till Uppsala med the church imorn. Har inte sån stor lust att gå upp 6 på en lördag, men har man lockat med Sandberg så kan man inte skita i att komma själv. Eller, höhö.

- Asså min man du vet. Han ser ut som en ryss.
- Öhh, är han inte ryss...?
- Hm, jooo.

Varje dag med dig är unik <3

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, så jäkla skön!

bubble struggle in our hearts, föralltid.
can't live with it, cant' live without it :P

pussokram:*
(I kill you)
eheh

2008-03-15 @ 11:41:40
URL: http://grain.blogg.se
Postat av: kaajssa

Ni är fast i träsket!
Det är knock, knock skämtet börjar bli lite uttjatat nu ;D
Hur var det i uppsala? Var du i domkyskan?

Alltså det verkar vara jag som får alla att må dåligt på ett eller annat sätt :$ ska inte röra eller gå någon någoting mer!
En vandrande kattastrof är vad jag e, no more...

Pöss pårej!

2008-03-15 @ 22:43:54
URL: http://ajsela.blogg.se
Postat av: kaajssa

Kyrkan*

2008-03-15 @ 22:44:57
URL: http://ajsela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0