det här är till dig

Gud, vad jag är trött på min blogg! Vet inte alls hur jag vill att det ska se ut, har ju såå dålig fantasi. Har iaf gett Madde äran att få göra om den, om jag inte kommer på nåt själv snart.

Gårdagen var lång och intressant. Gick upp kl 6 för att åka in till Sthlms tingsrätt, kom fram tillslut efter lite krångel och tjaffs om vägen. Vi vart inte kvar där länge alls eftersom det var så tråkigt. En massa halvtimmes rättegångar om dom mest ointressanta sakerna ever! En tant som snattat på NK, en idiot som misshandlat en äldre man och en rattfyllerist som inte ens dök upp. Misshandel-rättegången gav oss iaf ett gott skratt, haha.
Åkte hem och sov ett tag efter det, sen drog man iväg till ensembeln. 
Gymmade på kvällen med morsan och trodde jag skulle dö av trötthet. Kom hem, tog en dusch, somnade och sov som en stock.

Jag trodde att jag va grymt försenad idag. Tog mig friheten att somna om och inte sätta på alarmet. Vaknade, gick och la mig på soffan där jag låg ett bra tag tills jag insåg att jag ändå måste till skolan. Hann ändå i tid till polisens föreläsning. Och nu så sitter jag här brevid Madde och försöker hitta någon vettig anledning till att stanna kvar.

När en viss person ändå kom och påminde mig om det så måste jag nämna det här. OLAV ÄR EN RIKTIG PAIN IN THE ASS IDAG! Och vissa andra också som har tagit sig friheten att råmobba mig idag för minsta lilla steg jag tar. 
(Notera att jag kan överdriva en smula bara för att ni ska tycka synd om mig, men bara en smula ^^)

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Offfeeeeer, skoja ;D

aaw du får sluta stressa så mycket! Vad hände med erat *komma i tid* projekt?

Puss

2008-03-19 @ 08:35:10
URL: http://ajsela.blogg.se
Postat av: Nadja

ha ha ha! vad du är rolig då :P

jadu, jag vet inte hur det gick hehe. får väl börja om nån anna
gång eller nåt

2008-03-19 @ 09:36:26
URL: http://gadjet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0