such a shame

Värst vad solen kan ta på ens krafter big times.
Åkte till Rudan med brorsan där vi träffade på Kajsa och co. Sola, badade, åkte hem.

Nu är det bara 4 dagar kvar till Spanien :D Längtar så in i helvete!

Så igår skulle jag och Kajsa vara duktiga och gå till min handledare som sagt, men det vart ju inte av. Vi kom fram, övrevägde det hela och struntade i det :P Ska ta och ringa henne imorn istället. Vi drog in till Handen C istället där jag köpte min efterlängtade bikini från H&M och Kajsa impulsköpte en kofta. Det är en riktig ice woman kofta, jätte söt ^^

Träffade på Hanna som vi inte sett på evigheter. Diskuterade busstrejken, det är ju lite sjukt att dom strejkar så vilt som dom gör. Tur iaf att ersättnings bussarna mot Nynäs inte är inställda, tänk hur det skulle bli då. KAOS säger jag! Hoppas dom som bor på gröna linjen har samma tur.

Kajsa hängde med hem till mig där vi kollade på nåra riktigt...ehm...rolga klipp på youtube, haha. Det var mys.
Nu har planerandet inför resan startat ordentligt. Gjort listor om vad som måste köpas, packas ner, hämtas. allt.

Känner en så stor lättnad när en del saker är uppklarade. Kom att tänka på en frid jag kände den dagen när vi var på Nicksta och badade, den känslan har jag just nu. Men jag vill att den ska hålla i sig, hålla i sig tillräckligt länge. Iaf tills jag kommer utanför Sverige.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0