memories never dies

3 DAYS LEFT!

Såg att Silvia laddat upp en video när vi dansar på Midsommar Latino. Med tanke på att jag tjatar så mkt om dansen så kanske ni vill se lite ^^ Enjoy! (lycka till med att se vem jag är)

Nuevo Peru - Festejo

Har suttit och gått igenom vilka smycken jag ska ha med mig till Spanien. En sån där skit sak, jag vet. Och det låter riktigt snobbigt, I knooow. När jag satt här och gick igenom alla smyckena så kunde jag inte låta bli att drömma bort. Har aldrig längtat så mkt till en plats som nu. Insåg också att alla mina smycken har något minne att bjuda på.
Jag saknar mina dirtbridgekvinnor grymt mkt.

Haha på tal om dirtbridge, när Kajsa och jag satt på hennes baksida och hade det mysigt med en varsin kopp varm o'boy fick jag veta varför vi heter Dirtbridge. Dirt- Jord, bridge-bro. Är det bara jag som varit über seg och inte tänkt så?
Jag hade iaf en jätte mysig kväll med Kajsa. Gick en promenad på ställen där vi annars inte brukar gå, mys <3

Nu ska jag sova. Ska förhoppningsvis träffa Shnas imorn och sen dra till Rudan med Kajsa och seeen vara med min favorit blondie, *trumvirvel*, Johanna! Busy, busy, busy! Hah, vem är det nu som är busy ;)

/N

Kommentarer
Postat av: Catti

Jag ser vem du e moahaha ^^

Blö kvinna som åker om 3 dagar!!! =(=(

2008-07-02 @ 20:24:09
Postat av: nadja

haha men du är speciel, du får veta vem jag är ^^

kommer sakna dig catti :(

2008-07-03 @ 11:36:36
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0