guess who's back

Så var man tillbaka till tråkiga Sverige. Ne, jag skämtar bara, men jag vill tillbaka till Spanien sååå mkt.
Tre dagar i Sverige och jag har fortfarande inte vant mig vid det. Tack så mkt för mina kära kompisar som försöker ta ner mig tillbaka till jorden igen, till verkligheten.

Finns ganska mkt att berätta....kaaaanske, men inget jag vill ta här. Men kan ju säga att det vart mkt sol, badande, roligt umgänge och mkt mer. Jag har ett liv där, efter bara tre veckor liksom. Snacka om att det va jobbigt att åka därifrån och jag ska tillbaka.
Saknar mina kusiner, Magdiel speciellt. Och jag saknar mina nya vänner, David speciellt.  JAG VILL TILLBAKA!

Så, nu tror jag att jag har klagat klart och kan återgå till mitt liv här i Sverige, eller iaf försöka. Men jag kan inte förneka att jag saknat alla här, men ändååååååå.

Imorgon börjar Kajsa och jag jobba och Anela kommer hem, right?

Tre dagar i en bil får en att filosofera om livet big times. Och när jag börjar med det så kan det aldrig gå bra.
Vad filosoferade jag mest om då? Jo, varför jag är SÅ dum i huvudet ibland. Visst folk gör misstag, men varför måste just jag göra så många. Men men, Catti jag kom kanske inte så omprogramerad som bestämt, men iaf lite. Jag har lärt mig en hel del under min vistelse i Spanien. Och det har även min fader ser det ut som, hahah.

Spanien 2008 gav mig minnen för livet.
Los quiero con mi alma y con mi corazon y nunca los olvidare.

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Skönt att ha dig tillbaka i kalla sverige ;D



hjärta

2008-07-27 @ 17:03:56
URL: http://ajselablogg.se
Postat av: cath

nadja, nadja.. ^^,

nu ska vi gå vidare och inte hacka upp oss på det du inte gjorde, nu vet du till nästa gång ;) och du är inte dum i huvet din bajskorv!!

Let's get players! ;P

LOVE

2008-07-27 @ 18:14:49
Postat av: madde

älsko, när ska vi ses?

2008-07-28 @ 01:02:52
URL: http://missknox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0