direkt from spain

Nu sitter man här i Spanien med mina kära kusiner brevid mig.
Det ar 38 grader ute och det ar nästan sa varmt att man svimmar. Saknar alla i Sverige och har fatt höra att det regnar en hel del där :P Här har det bara varit  sol sol sol! :D

sa vad har vi haft för oss da. Jo, vi har badat, brännt oss i solen (mina kusiner med), ätit en massa maaaaat sa nu är vi bruna och runda. Har fatt träffa min kusins kompisar ocksa. Hur trevliga som helst. Hmmm, vad mer kan man säga da. Inte sa mkt mer förutom att jag har hur roligt som helst och vill helst inte aka hem igen, men jag saknar alla mina darlings allt för mkt.

Ikväll bär det av till fest. Kajsa, jag fick min fest till slut :D Ska ut och klubba lite, helt otroligt, här är det i stort sett ingen aldersgräns alls. I´m looooving it!

Saknar er alla och vi ses snart.
Chaaooooo!!

Kommentarer
Postat av: Robin

hehe jag läser din blogg så du vet ;)

2008-07-11 @ 16:55:13
Postat av: Cath

åh häärligt naadish =)

du får fan ta me sol till oss hiiit!!

saknar dig galning ^^

2008-07-13 @ 18:34:23
Postat av: kaajssa

haha fan va roligt att höra! Eftersom jag har det ganska dött här hemma så får du fest & sola lite åt mig ;D



Saknar dig enormt :) hjärta

2008-07-18 @ 12:51:29
URL: http://ajsela.blogg.se/
Postat av: Hennie & Linus

Jag vill också utomlands!!!

2008-07-25 @ 16:39:20
URL: http://linusfrimodig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0