blod, svett och tårar?

Jag vet inte om det längre är värt det här. Allt slit, all blod, svett och tårar! Hehe, ne nu överdriver jag kanske, men allt svett iallafall.  Idag va då Kajsas och min första dag som parkarbetare. Vilket slit säger jag bara. Och så ska vi jobba i den här värmen också.

Sov över hos miss Kajsa för att hennes fader skulle skjutsa oss till VH, men det blev ändring på det. Det blev ändring på allt, och fel blev det också.

- Kajsa va för trött igår kväll och hade ställt klockan på 4:30, när vi skulle upp 5:30
- Vi somnade om och hon vakna med halsont och jag vägrade gå upp
- Lyckades gå upp och bli en aning pigg, tittar ut och ser att regnet öser ner
- Kortbyxorna som jag tagit med byts ut till mjukis byxor och vi går till bussen.
- Bussen är sen och Kajsa får panik, offcourse :P
- Vi kommer fram och det snackas redan om mitt byte från Handen till VH

Allt börjar gå bättre efter det förutom att det slutade regna och solen tittade fram big times. Inte ett moln på himmlen. Det kommer iaf att bli 2 och en halv roliga veckor tillsammans, isn't that so Kajsa? Tillsammans med nåra "bekanta". Haha!

Te quiero ver otra ves,
Te necesito ver otra ves
juro verte otra ves

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Haha det kommer att blibest ever Nadja!



2008-07-30 @ 18:41:05
URL: http://ajsela.blogg.se/
Postat av: tuss,

tänk på pengarna ;)

då kommer ni klara av det!

2008-08-01 @ 14:13:27
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0