Unna dig lite glädje i livet

"Ibland får man faktiskt äta lite god mat också...inte bara banta, du ska käka minst två winnerbröd idag.."
Så löd mitt ena horoskop idag och så vart det. En underbart slapp dag med en massa mat. Spenderade eftermiddan hos Sofia, det var nice nice ^^

Fredag. Sarah fyller år nästa vecka nån gång. Förlåt, men jag kommer inte ihåg vilket datum, now I'm in big trubble. Men jag bjöd typ in mig själv till hennes lilla singstar/dansmatta kväll, hehe. Det var trevligt att lära känna hennes klasskamrater. Det var en trevlig kväll, tack Sarah och grattis i förskott!
Innan dess så spenderade Sofia och jag dagen med Danne och Viktor. Man kan nog inte ha tråkigt i deras sällskap. Ni kommer att bli saknade sen när ni slutar :(

Lördag. Kajsa, Sofia och jag åkte hem till Emmelie i VH på kvällen. Där käkade vi lite sallad och sen en massa choklad XD Tack och lov att jag inte hade ett nyårslöfte om godis. Vi snackade på om allt möjligt och tittade igenom gammla skolkataloger från Ribbyskolan. Ojoj, där såg man en hel del bekanta ansikten. Det var inte så många som hade förändrats så mkt heller för den delen :P Nu vet man vem man ska mobba imorn i skolan, muahaha.

Söndag. Som sagt så var dagens tema mat. Och så är det faktiskt min underbara Evelinas dag. Grattis på dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0