Svält på gång här, hallååå!!!

Naaah, jag e hungrig och Sofia vill inte gå ner och äta -_- Det är pannkakor ju!

Nu så är det fredag och jag är fortfarande sjuk. Vad gör jag i skolan egentligen? Jag visste inte ens att det va pannkakor innan, så neeej det är inte därför jag är här.
Eva-Lena är nu på väg till London och ändå sitter vi kvar på hennes lektion, we are out of our minds, eller nåt.

Igår var det en halv trevlig dag. Va hemma för att jag var sjuk. Det var den icke trevliga delen av dan, men sen på eftermiddan kom Sofia och gjorde mig sällskap :) Det var den trevliga halvan. Vi satt och snackade, titta på Shool of rock och så slutade vi upp med att spela gitarr och försöka sjunga. Haha, fatta att vi ska sjunga på vår "konsert" sen. Alla kommer att vara hörselskadade efter det XD

Nä, nu ska jag fortsätta övertala Sofia att vi ska ner och äta. Min mage kommer att orsaka värsta jordbävningen annars så mkt som den kurrar och håller på.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha sköna ni är!

2008-01-13 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0