She's so lovely

Så, kom typ precis hem från Sofia. Var en trevlig kväll. Va typ skit seg i början. Sofia skyllde på att det va för att vi inte käka nåt, men jag tror att det va pga latten vi drack tidigare på dan. Vi va helt slut efter att vi varit speedade hela eftermiddan. Iaf, vi snackade en massa, mkt minnen och så. Kvällen slutade med att vi båda fick ont i handlederna efter att vi hoppat i hennes säng XD Så misslyckad va inte kvällen, det är den aldrig. Inte med oss.

Eng B kl 8 imorn och simmning på idrotten. Ska vara duktig och gå på lektionen och skämma ut mig själv i bikini -.-
Så, Peace, Love and ajöss

Dagens låt: Scouting for girls - She's so lovely
                                                        Elvis aint dead

Tack för tipsen inför imorn Catti :) Får se om jag lyckas ta till mig lite mod också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0