"light upp the dark"

Tänk vad snabbt den här veckan har gått. Har ju iförsig haft fullt upp i stort sett varje dag.
Hade en liten tjejkväll hos mig idag. Kajsa, Anela och Sofia kom över och vi tittade på I Am Legend och sedan spelade vi lite Guitar Hero III. Snackade och skrattade en massa gjorde vi såklart också. Dom viktigaste ingridienserna i vår vänskap ju, hihi ^_^

Gick upp kl sex imorse, suck. Fattar inte hur man kan gå upp så tidigt dagligen. Borde egentligen vara jätte trött just nu. Skolan gick ganska snabbt. Lektionerna va uppskjutna så jag slutade tidigt. Fick övertala Madde till att följa med mig på idrottslektionen. Hon kan vara riktigt envis när hon verkligen vill, men det kan äver jag muahaha. Åkte skridskor, trevligt sällskap. Träffade Kajsa och Anela på donken sen. Där satt vi i nån timme minst och chit-chatade lite :) Det var najs. Fick nån rejäl kick sen när vi vänta på bussen för vi kunde verkligen inte sluta skratta. Blev inte så mkt bättre på bussen heller när vi träffade på människor man känner, haha.

Är inte van att ha så mkt att göra hela tiden, men det har fått mig att tänka på annat större delen av dagen. Men när jag sitter såhär och bara tänker igenom allt som händer så kan jag inte låta bli att fundera. Fundera hur saker kunde ha varit. Och då menar jag inte bara det som hände sist, utan jag menar...tänk om man gjort annorlunda för ett år sedan. Hur skulle  ens liv se ut då. Finns vissa saker jag syftar på, ja. När det gäller set sista som hänt så har min nyfikenhet tagit över. Det är nog mest det som gör att jag tänker så mkt på det hela. Så nyfiken på vem det kan vara och om jag nånsin hade en chans eller om jag bara misstolka allt. Undra om jag nånsin kommer få veta det också...

Kommentarer
Postat av: kaajssa

haha alltså gud vad vi garvade igår, haha :D
Måste bara tillägga att cola zero äger! ;P
I am legend var skit bra! När jag kommer hem så säger mamma att hon fick den av en jobbarkompis xD ska nog se den igen :P

Kraaam

2008-01-26 @ 12:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0