Lazy

Söndag. Bestämde mig för att göra nåt vettigare än att bara sova idag.
Det började bra.
- gick upp tidigt, eller tidigare än vanligt
- duschade mm
- städade rummet
- diskade
- käkade

Sen så tog det en annan vändning. Jag satte mig på soffan och somnade -.- Och eftersom jag trodde att antingen Sofia eller Kajsa skulle ringa mig så brydde jag mig inte så mkt om jag vilade en stund. Det slutade med att jag sov hela dan för Kajsa, Sofia och jag skulle inte träffas förän på kvällen. Men men, hade en trevlig timme hemma hos Sofia iaf.

Känner mig dåra fortfarande lite vilsen, men andra bullar ska det bli när skolan börjar igen och det blir ordning på mina dagar.
Anela åkte till Frankrike/Tyskland igår. Ha en trevlig vecka Anela, I'll miss you <3

Kommentarer
Postat av: Catti

Kom ihåg nu vad du lovat! ^^
mindre latis, mer skola =)

2008-01-07 @ 14:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0