Jag är trött, låt mig sova ut

Finns så mkt som jag vill skriva just nu, men ska inte skriva av mig här med tanke på att jag får klagomål om att mina inlägg blir överdrivet långa. Så a, jag ska försöka skriva lite nu.

Det är ett nytt år nu, ett nytt år med nya tag. Ut med det gamla och in med det nya right. Känns inte riktigt så.

Veckan har gått så snabbt, tiden har bara rusat iväg, vad är det som har hänt egentligen? Har bara noterat då jag  ätit och sovit  XD  Jag som ville hinna med så mkt under lovet och jag hann inte med NÅT! Snacka om att man får ångest.  Jag orkar inte med såna tankar just nu, men vet inte vad jag ska göra av dom. Vill vara med dom som får mig att må bra och som får mig att tänka på andra saker. Inte ens dom har jag hunnit träffa denna vecka. Det här suger, inte konstigt att jag bara sovit bort dagarna. Känner mig dessutom som en uråldrig tjurig kärring, helt borta hela tiden, klagar på allt, är irriterad jämt o a. Skulle kunna fortsätta hela natten tror jag. Och jag skulle vara hemma och vara tråkig ikväll med, men istället stack jag o brorsan till tyresö till en kerstin som fyllde år. Trodde jag skulle komma på bättre tankar, men det blev bara värre...

Jag ska gå och tycka synd om mig själv i min säng med min musik nu. Så, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0