it takes a fool to remain sane

Det är ett under att jag ens fick nån sömn inatt. Att sova med typ tio andra som verkar bli små varulvar under natten är inte lätt. Men roligt :) Igår kväll vart en liten succé till slut ändå. Var lite orolig i början, men sen så sket jag i allt och hade hur rooligt som helst. Tror nog inte jag har dansat så galet som igårkväll, haha. Min och jenny's show ägde dåra ;P Synd att vissa inte kunde komma och tack till dom som kom. Även folket som jag inte ens visste vem det var.

Vädret är underbart idag. Vill bara sticka ut med kamera och plåtaplåtaplåta. Blir nog antagligen inte av tror jag inte. Eller kanske, tror jag ska smitta ut med nån innan frukosten :)

Det är möjligt, att du inte kan få alla dina drömmar till att gå i uppfyllelse,
men bara därför får du inte sluta drömma.


In your face...på mig själv typ XD Ska inte hindra mig själv från att drömma bort då och då längre. Inte för att jag lyckats förhindra mig själv. Nä nu babblar jag på bara sådär utan mening igen. Aja ska dra och vara lite social mot dom andra, så see ya!


Kommentarer
Postat av: kaajssa

HAHA SKÖN DU E! :D

2008-01-27 @ 15:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0