i'm trying to let go

Imorse, efter att man vaknat utvilad och en aning gladare och piggare fick man en chock. Som många andra i världen fick tror jag. Iallafall riktiga movie-lovers, Heath Ledger är död. DÖD liksom. Kan inte riktigt förstå det. Det är verkligen synd att han är det. Han kommer att bli saknad, precis som alla andra blir när dem lämnar oss och denna värld. Så jag ger en tyst minut för alla som inte längre är med oss och för dem som måste gå igenom sorgen. Kom nu att tänka på att han även har en dotter. Kan inte tänka mig hur det kommer att bli för henne sen när hon blir äldre. Hon kommer få höra om honom och se honom på film, men kanske inte ens komma ihåg honom själv.

Dagen har annars varit ganska kort. Började tolv och slutade två, det va skönt. På fotolektionen så 'brainstormade' ( som madde säger) sofia, madde och jag nere vid cafét. Det gick bra och vi kom fram till en bra ide som vi ska sätta i verk redan nästa vecka. Ska bli intressant och se hur det blir :)

Följde med sofia och hämtade alex på fritids och sen så tog jag en promenad med anela och kajsa. Fick en del råd också om hur jag ska hantera situationen som jag just nu ser som lite jobbig. En stor sak är det ändå inte, jag överlever liksom ^^
Morsan följde med mig på Step-passet. Hon såg så söt och liten ut när hon kämpade med alla stegen. Det va riktigt kul att göra nåt annorlunda med henne idag.

Men nu ska jag nog ge upp denna dag och fokusera på morgondagen. Ska gå och sova och vakna med ett leende på läpparna.


Kommentarer
Postat av: kaajssa

aa det var chockande :/
aa hoppas att allt kommer att lösa sig :)
Haha jag måste också följa med någon gång, kan du på onsdag nästa vecka ? PUSS

2008-01-25 @ 08:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0