I'm dancing in the moonlight

Tror jag börjar bli lite smått förkyld, känns lite skrovligt i halsen -.- Har inte lust med det just nu. Inte nu när jag börjar känna mig bättre annars.
Va på mitt första träningpass för året. Ensamt va det att gå utan Sofia. Sofia, bli bättre snart så du kan följa med igen :( Men lika mycket kändes det i kroppen som det brukar göra. Får se om jag kan komma upp imorn. Om inte träningvärken stoppar mig så lär det bli sängen. Typiskt att jag va tvungen att vända på dygnet HELT. Men men, jag kommer nog upp til slut ändå. Kom nyss på att jag inte sett solljus på ett bra tag. Kommer inte ihåg senast, ehe.
Mycket mer än så har jag inte gjort idag. Plockade ner julgranen gjorde jag dåra.

Ska bli kul att träffa alla imorn, om dom är lika pepp att träffa mig vill säga ^_^  Det blir nog bra, bara man tar det med ett leende :) Känner mig så positiv!
Så vi syns imorn! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0