i can't do this all on my one

Cp-måndag. Har varit en riktig långtråkig, händelselös dag. Inte ens ensemblen var speciellt rolig, eller lite rolig va det väl ändå :) Nu är det bestämt att vår spelning ska bli nästa måndag, men en väldigt liten.

Har suttit här i mer än 30 min nu och vet fortfarande inte hur jag ska skriva allt jag vill skriva. Få ut mig allt jag vill få ut mig utan att det ska verka som om jag tycker synd om mig själv, för det gör jag verkligen inte. Är bara helt utamattad, stressad och jag känner en enorm press när det gäller allt. Skolan, träningen, kyrkan, pengar, vänner, familjen och kärleken. Eller det kanske är jag som sätter all den press på mig själv. Ingenting slutar upp som jag vill bara. Här om dan stod det i mitt horoskop att jag lägger ner allt för mycket energi på att drömma om hur saker kan och kunde ha varit. Jag är en riktig daydreamer. Måste försöka sluta med det.
Jag behöver er mer än vanligt. Snälla var där för mig utan att döma mig. I just need to hear that everything is going to be alright.

Vi har den lyxen att ha ångest över ingenting, och utan att skämmas!

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Everything is gonna be allright :)

Ring om du vill prata!

2008-01-15 @ 16:26:20
Postat av: Catti

In the end, everything is going to be alright hun :)
Du är inte ensam gumman, jag finns här för dig =)

2008-01-15 @ 17:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0