från mig till mig själv

Ännu en underbar och solig dag här i halvkalla sverige. Har studiedag idag, så Sofia och jag ska in till stan och vandra lite. Får se vart man slutar upp, man kan aldrig veta i förväg med oss. Träna ska jag göra ikväll också med morsan, det ska bli skönt att göra det efter att ha haft typ "ledigt", eller vad man ska säga, ett bra tag.

Fick ett sms från Kyrk-Anna idag om att UGH ska på bio på onsdag. Krockar med step passet, suck. Kan kanske göra nåra ändringar så jag kan träna på torsdag och gå på bio med mina kära vänner på onsdag. Just ja, that reminds me. Fick ett brev idag, från mig själv. Det är så att när vi var i Taizé så fick gruppen som jag va i skriva ett brev till oss själva. Sen skulle våra ledare skicka det efter några månader. Johanna ville också vara med och snyltade på vårt brevpapper (hennes grupp gjorde inte samma sak). Det brevet fick jag idag, men jag vågar inte öppna det, heh :P Kommer fan inte ihåg vad jag skrev ju, så ska vänta till på onsdag (om jag följer med på bion) och öppna det tillsammans med Johanna ^_^ Can't wait.

Oj, nu måste jag nog springa hem till Sofia för att hinna med till tåget.



Jungfrun 23. augusti - 22. september
I dag står du dig bäst genom att vara den, som observerar.
Försök att inte blanda dig i för mycket. Det kan komma tids nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0