a point of view

Om ni tycker att jag kan skriva riktiga långa smör texter så tycker jag att ni ska sluta läsa nu. För då är detta inget för er, för här ska det skrivas!

Jag tänker så mkt på det förflutna, jag vet. Och många är trötta på att höra om våra tider tillsammans, jag vet. Men jag måste ta upp det ännu en gång och säga vad jag känner. För jag tror inte alla vet om hur mkt jag saknar ALLA och jag ser tillbaka på våra tider med ett leende på läpparna. När jag tänker på våra tjafs och diskussioner så skrattar jag bara åt hur löjliga vi var, när jag tänker på alla gånger vi skratta tillsammans så tåras mina ögon och jag känner hur mkt jag trivdes med er. Det är ni som har fyllt mig med mest hat, smärta, gråt och gud vet vad. Men det är även ni som har fyllt mig med glädje, fina minnen, kärlek och gett mig det viktigaste i livet, livs långa vänskaper. Det finns mkt jag ångrar i mitt liv, men jag ångrar inte en sekund som jag spenderat med var och en av er 24. Det är synd att vi inte kan umgås som vi brukade. Innan alla missförstånd och dumma bråk. När vi var vi. Jag vet att jag inte kan begära mkt från er, men om ni bara nån gång ibland kan släppa allt som hänt och se på allt bra som vi gått igenom. Glömma sakerna som ni irriterar er på hos varandra och bara samsas för en liten stund. Så att vi nån gång inom en snar framtid kan umgås som vi gjorde innan vi skildes åt. Så att vi nån dag inom en snar framtid ännu en gång kan umgås som gamla kompisar. Jag kan iaf göra det för er, om ni vill.

Vi har tillsammans berört många och även varandra. Mig har ni iaf berört mest. Utan er skulle jag inte vara den jag är nu. Och då menar jag verkligen allihopa. Alla har en del av den jag är idag. Hoppas jag också har haft en sån del i era liv. Jag har skrivit om detta inlägg så många gånger att jag inte ens kan räkna dom på mina fingrar, när jag innerst inne ändå visste vad jag ville skriva. JAG ÄLSKAR ER ALLA, på mitt lilla vis ;)

2002-2006 9a Jordbromalmsskolan
Vi är inte längre 9a, vi är så mkt mer än så, det är bara att inse.

389990-17

Bilder säger mer än tusen ord, så jag borde egentligen inte babbla så mkt, det vet jag också om ;)

Kommentarer
Postat av: anela

skitsööööööööööööööööööööööööööt :/

2008-01-29 @ 22:44:48
Postat av: kaajssa

NAAAAW :D vilka minnen!! vill tillbaka :D

2008-01-30 @ 07:53:54
Postat av: sofia

aw, jag fällde en tår där

2008-01-30 @ 18:17:53
URL: http://grain.blogg.se
Postat av: nadja

aw ni är bara så söta. love you

2008-01-30 @ 22:44:26
Postat av: kaajssa

LOVE U 2!

2008-01-31 @ 07:52:02
Postat av: Shnas

Minnen livet ut. :)

2008-02-06 @ 19:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0