I should know better

Tänk allt vi går igenom tillsammans. Nu märker jag verkligen av hur stark vår vänskap är, att vi kan göra så sjuka saker utan att döma varandra.

Jag vill sova, är sjukt trött, men kan inte sova. Eller rättare sagt det är nåt som stoppar mig från att gå och lägga mig. Kanske vaknar jag aldrig upp igen? ;O
Dagen ha varit...speciell. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva den, kanske lite som en berg-och-dalbana på alla sätt och vis. Kom ca 50 min försent till fotolektionen och who cares dånade i mina öron när vi gick in i klassrummet . Gjorde egentligen ingenting av nytta i skolan. Sofia och jag va med Kajsa under lunchen. Vi satt nere i hennes hemvist och lyssnade på musik och flumdeppade. Jag vart visst lite frånvarande efter det visade det sig, med tanke på vissa kommentarer. Åkte till donken med Madde och Sanna sen efter lunchen, köpte lunch till lat-stefan och åkte tillbaka till skolan. Sofia dumpade mig och Madde på engB igen, synd :(

Gick och käka på donken med Åsa, Johanna och Nord efter skolan. Hade låånga disskusioner om vissa. Kändes bra att av reagera sig på ett lite annorlunda sätt, genom andras problem ^^ Det måste fan ha funnits nåt i maten för efter donken besöket vart vi tjejer hyperflummiga, och det fortsatte resten av kvällen. Hade det riktigt najs najs med er verkligen :) Längtar tills det blir varmare och ljusare ute så att Johannas och min  "terapi-timma" efter kyrkan, kan bli lite mysigare ^_^

Dagens låt tillägnat till oss:
Good bye my lover - James Blunt



Inlägget skulle ha blivit publicerat igår kväll, men blogg.se hatade mig visst just då

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Låten..

2008-02-20 @ 17:34:21
URL: http://ajsela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0