det finns ingenting vi inte kan, för vi har varann

Vår vädret är kommen, men är den här för att stanna denna gång?

Åkte till Södertälje med Sofia för att plåta Simon Korkis. En barnskådis som ska vara med i Habib som sänds i september nån gång på tv. Fick uppdraget av Petra från tidningen Aktiv, genom Stefan (fotolärare). Gick bra, konstigt om det inte skulle ha gjort det. Vi fick ganska detaljerade instruktioner om vad vi skulle göra och hur bilderna skulle se ut och så. Simon var en trevlig kille också. Efter plåtningen gick vi runt i mysiga Södertälje ^^ Love that place

Jag: Stefan vad står det på mejlet? *tittar nyfiket*
Stefan: Oj, här var det väl beskrivet. Om ni inte klarar av det här så ska jag personligen kicka ner er till BF!
Jag: Ehe, tack...Stefan.


Besökte Stefan nåra tusentals gånger efter att jag fått mejlet. Kom alltid med nya frågor -.- Om jag inte va hos honom satt jag fast klistrad vid telen och snackade antingen med Sofia eller Petra. Imorn ska bilderna visas, så wish us good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0