it's wicked

Det har gått fem veckor nu. Och jag kommer seriöst...aaaahh jag vet inte vad jag kommer göra.
De första två veckorna var roliga, de två andra var helt okej. Men nu har det gått för långt. Jag orkar inte med ensamheten och att inte träffa andra och inte ha tid för andra. Är det bara jag som känner såhär eller? Är det bara jag som tycker att sju veckors praktik är lite för mycket?

Men missförstå mig inte, klart det ändå har varit roligt. Jag tror bara att jag inte står ut att vara själv hela tiden. Att sitta ensam i ett rum i tystnad är nog inte riktigt min grej (Sofia saknar dig och bäst att vi kommer vara på kontoret tillsammans). Då jobbar jag hellre hemma eller från skolan. Men att däremot åka runt och träffa folk och åka på olika uppdrag är nog lite mer för mig. 

Nadja som kostymnisse är ingen bra framtid. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hatar praktiken! haha:) ge mig skoooolan!

2008-12-07 @ 22:59:50
URL: http://malinshemliga.blogg.se/
Postat av: Malin

En knöl jag fått på halsen nästan bakom örat :) men inget farligt!



Puss och kram jag saknar dig :)

2008-12-11 @ 21:51:58
URL: http://malinshemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0