julkänsla no no

Bloggandet har gått jätte dåligt. Nån mer som kanske märkt det :P

3 dagar kvar till jul och jag känner ingen julkänsla at all. Att veta att inte ens en tredjedel av min kära släkt ska komma gör det inte bättre exakt. Jag vill bara att allt ska vara överstökat.

Madde fyllde 18 i fredags. Hon är nu en stor flicka :D Det bjöds på middag och en maaaassa muffins, hehe. Sofia och jag drog hem till mig sen där en massa godis, chips läsk och skitsnack väntade ;) Lite planerande inför framtiden också.

Så mycket som jag skulle ha hunnit med den här helgen också. Träffa shnas och anela. Shnas kan vänta men Anela sitter ju i en bil halvvägs till Bosnien nu. Jag kommer fan sitta och vänta på hennen utanför hennes port sen när hon kommer hem.

Kommentarer
Postat av: tuss,

ingen julkänsla!

INGEN JÄVLA SNÖ! :'(

<3

2008-12-24 @ 10:46:51
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0