We talk about life, we talk about death, and everything in between

Loov, lov, looooov! Det ska bli så skönt med lov, verkligen.
Blåsakademin och esteterna hade en fin show som förra året. Det var nog bara det man kom till skolan för, för ingen info om när man börjar eller vilken tid och så fick vi inte. Som varje gång. Fika hos Stefan vart det inte heller.
Med tanke på att vi sluta tdigt så gick Sofia och jag ändå inte från skolan efter drygt en halvtimme efter alla andra. A, av vissa skäl som inte ska tas upp här inte, hehe. No regrets iallafall.

Följde med hem till Sofia efter avslutningen och fick pannkakor och vin av hennes mormor. Haha, orka att Sofia ska vara såå lättpåverkad. Roligt hade vi iallafall :) Pratade om aaaallt.
Vid fyra tiden så gick jag hem för att sedan träffa Sofia senare. Somnade och vaknade sen igen vid halv sex av att brorsan väkte mig. Sofia och jag gav oss därefter ut i kylan och gick en promenad. Det är allt det som jag har saknat som kommer tillbaka. Allting är så bra just nu. Sakerna fungerar hyffsat hemma, allt fungerar bra med kompisarna och det händer roliga saker hela tiden. Och det är ... LOV!

Haha, så många roliga kommentarer som vi slängde ur oss och inte en enda kan jag komma ihåg nu. Det kan kanske bero på att jag börjar bli trött. Imorn ska vi åka in till stan och bara gå runt. Sen ska vi på bio med Madde och hennes kompisar för att fira hennes födelsedag. Idag är det hennes dag, GRATTIS MADDE! <3

Jag är sådär jobbigt nervös över ingenting speciellt.  Vill att allt ska gå snabbt, men det kan nog inte gå segare än såhär.

Kommentarer
Postat av: sofia

ehe, lättpåverkad, jag? ;o
det var skitkul igår :*

2007-12-20 @ 10:44:37
URL: http://grain.blogg.se
Postat av: sofia

du har fixat bloggen också, ser jag :)najs!

2007-12-20 @ 10:45:21
URL: http://grain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0