Tomorrow is a new day, why be stuck in the past

Vilken dag asså. Runt varje hörn så väntade en överaskning. Horoskopet sa att allt skulle gå fel idag och att jag lika gärna kunde gå och lägga mig igen. Men jag sket i det, som vanligt egentligen, och tog dagen som den kom. Allting gick bra, jag var glad, pepp inför konserten och ganska så utvilad. Pysslade i skolan och allt var frid och fröjd. Hade det jätte roligt också. Sofia och jag fick besök av Dimitrij uppe på media, han va visst ute och tog en promenad, det var trevligt. Han satt där ett tag med sin kompis och tittade på när jag slet med den där jävla julgranen och min tomteluva tills dom fick nog av Kalevis musik eller nåt :P Det var liksom samma sak om och om igen. Alla höll på och bli galna på den musiken, hehe. Vi va och spionerade hos Sofia ett tag också.

Julpyssel är så roligt. Synd bara att Sofia och jag ännu en gång inte hamnade i samma grupp. Det är inte roligt att vara rivaler haha, man måste ju vara så taskig då. Förlåt fruktskålen :P Det är mkt bättre i år än förra året iallafall. Julgranarna är roligare XD (mer om det kommer imorn)

Det var meningen att vi skulle ha vår konsert idag, men den blev inställd. Vad besviken jag blev, och några trodde jag blev sur men det blev jag inte, bara besviken. Men som jag brukar säga, allting händer av en anledning, right. Så förlåt ännu en gång fruktskålen för att jag kanske visade något annat!

Life is like a box of choclate, you never know what you're gonna get. Det passar in på den här dan verkligen, antagligen därför my mate Sofia har den på sin blogg med ^^ Läser varandras tankar va.

Har ledarutbildning imorn, fick reda på det idag. Är inte så high på det riktigt så jag tror jag skiter i det faktiskt. Tror jag ska dra ut Sofia på en promenad istället, måste ut och gå. Har kännt mig så instängd, är ju van att gå ut på vintern. Gjorde det jämt med Sofia förut, saknar det. Fast kylan så ska jag dra ut henne, det är bara att klä sig varmt och gå ut. Och med mitt nya motto om att vara mer positiv och mindre tjurig och lat så ska jag göra det.







Kommentarer
Postat av: fiorella

hehe..vilken dag =)

2007-12-18 @ 00:09:55
URL: http://fioreliita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0