mueve tu cuerpo

Alla borde prova på att vara stum för en dag. Okej det kanske är lite att ta i...en timme iallafall. Det är knasigt vad mycket man underskattar möjligheten att kunna prata. Att kunna uttrycka exakt vad man vill säga helt fritt.
Catti och jag försökte ha ett vettigt samtal på Skype men min mick ville inte sammarbeta så det blev mer hon som fick prata. Och jag fick skriva ner allt jag ville säga. Det var inte lätt, om man känner mig så kan man tänka sig hur svårt det var. Man känner sig så liten och hjälplös, haha. Och hon lätt bara helt crazy som satt och pratade för sig själv haha!

För den som har missat (stackars människa säger jag då) fyllde jag 19 i söndags :) Jag vara stor flikka nu, mm-m. Det var riktigt naaajs. Vi började med förfest hemma hos mig och efter det fortsatte jag och alla mina ca 30 små kycklingar till club 107,5. Ja, det enda man kan säga är att det blev en minnesvärd kväll helt klart! Tack alla söta ♥





 

p.s Inte en jävel gnällde om vart vi gick eller på någonting annat. Så ah, ännu en gång har jag oroat mig helt i onödan. Vi kan ju hoppas på att jag den här gången har lärt mig något (vilket jag tvivlar på haha)! Over and out


Kommentarer
Postat av: catti

muahah jag tyckte det var jättekul att få vara den som pratar en massa och du va tyst för en gångs skull :P hihih

och ja! hoppas du har lärt dig nu va ;)don't worry be happy

Love the pictures btw ;) man se hur du njuuuter!

2010-09-02 @ 15:37:17
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0