i'm more then just an option

Jag måste få ordning på mitt liv! Imorgon ska jag ringa till någon som kan fixa mitt liv! Beslut måste (ännu en gång) tas. Någon som är förvånad? Don't answer that.

Det var ju riktigt mysigt väder in my little town Jordbro idag. Solen sken och värmde precis som den ska! En promenad var bara ett måste när det är sånt riktigt mys väder. Tanken var ju att jag och Sofia skulle spendera dagen tillsammans men någon måste ha tryckt på hennes off-knapp för hon lyckades inte komma upp ur sängen alls idag verkar det som. Stackars flikka, helt utbränd! Så jag fick ta en tripp till Anela och tvinga ut henne istället. Alldeles för mycket pengar gick på godis och läsk för vår överallt-picknick. Vi satte oss på ett ställe, satt där i tio minuter och sen gick vi vidare. Så höll vi på i två timmar för miss Kräsen var inte nöjd med något! Haha, jag älskar dig ändå loca ;) En härlig kväll var det helt klart! Och nu ska vi bli vuxna och leva SATC-livet!


 

"Dom är inte som en vanlig hamburgare..... mer som en cheesburgare..det är den där osten man dras till!"



Kommentarer
Postat av: anela

haha JAG ÄLSKAR DIIIIIIIIIIIIIIIG

2010-09-06 @ 23:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0