shopaholic

300 kr är vad jag har fått betala för att få höra att det inte finns något större fel på mig och få en äcklig sörja att dricka. Söta mamma boka en tid åt mig hos doktorn, tog ledigt och följde mig dit och sen bjöd jag henne på glass :)

Att det är farligt att låta mig gå själv i affärer är en lögn, en myt, una mentira. Det är farligt oavsett om jag går själv eller inte, speciellt när jag är med min mamma. Hon uppmuntrar mig till att slösa bort mina pengar! Jag fick med mig två par örhängen, ett par vita ballerina skor, ett "suddgummi" till ljusa skor och ett par inlägg till my mother. Jag kan vara så snäll när jag vill :)

Nu ska jag ta en power-nap. Min medicin gör mig så sömnig, inte bra! Får ju ingenting gjort.

Kommentarer
Postat av: K I T T Y ♥

- det håller jag med om :)

2010-05-03 @ 21:03:17
URL: http://kittyland.blogg.se/
Postat av: catti

du är farlig oavsett situation.. haha ;P

<3

2010-05-04 @ 00:39:36
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0