there's a love that cannot lie

Nothing can stop me now!
Jag har varit sjuk i drygt en vecka nu. Både feber och hosta som lever sitt egna lilla liv -_- Jag tycker det kan sluta nu!

Helgen har bjudit på en hel del festligheter med familjen. I fredags var vi på en fest i Alvik, lugnt och trevligt var det om man bortser från min hosta och FEBER som bestämde sig för att komma just då (fan ta min eviga förlylning!). Igår jobbade jag några timmar och sen åkte vi till viksjö där det bjöds på pastel de choclo, tårta, trevligt sällskap och allsång :) Vi firade mi tio som fyllde 50, felicidades! Och ja idag, idag är det söndag och solen skiner i Jordbro. Vädret är helt underbart. Sitter ute i solen och njuter, pappa står vid grillen, pippifågeln har jag på axeln, kan det bli bättre. Me love! Mormor är här och snart kommer det några bekanta. Nu känner jag hur min mage skriker efter mat!

Sofia och hennes lover boy Antonio åkte igår iväg till Berlin. En vecka ska de spendera där och bara ha det bäst. Jag vill också! Ni får ha det bäst turturduvor ♥


Kommentarer
Postat av: catti

jag tycker också du ska bli frisk och sluta vara sjuk va? ^^ <3

2010-05-03 @ 01:33:55
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0