på äventyr med Nadja och Kajsa

Det bara blir bättre och bättre. När vädret är på topp är jag och mitt humör på topp!

I måndags var jag inne i stan med söta Kajsa och hade picknick på Kungsträdgården med Bolero take-away mat och njöt av det finfina vädret. Dagen fortsatte med Nadja och Kajsa äventyr på IKEA och Skärholmen centrum. Haha we're awesome you and I! Vi borde ge ut en "Hur man shoppar på IKEA på 30 min"-guide. Och en på hur man klarar sig med en massa gigantiska varor i en galleria. Det var inte det enklaste men det gick. Hoppas det gick bra för dig att komma hem också :)
Blir det en favorit i repris snart Kajsa-Majsan?


Kommentarer
Postat av: kaajssa

Klart vi ska Nadja, jag hade supertrevligt!



"Hur man shoppar på IKEA på 30 min"-guide. Och en på hur man klarar sig med en massa gigantiska varor i en galleria.

- Klockren!



Dock så har jag varit sjuk sen i tisdags, biverkning från sprutan -_- Har inte varit ute på 3 dagar :P



Juste, kan vi grilla hos dig i helgen? Kramiis

2010-05-20 @ 12:24:30
Postat av: kaajssa

Ps. Jag har bilderna från måndags och när vi var på inspelningen + sex and the city filmen på mitt usb-minne till dig!

2010-05-20 @ 12:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0