jag ogillar detta starkt

Jag har köpt ett par nya skor. Skor som var på rea, 49 kr kosta de. Det kallar jag för RIKTIG rea, men riktig rea kommer alltid med konsekvenser. För det första är det strl 37, jag har egentligen 38, när jag pröva "utställningsexet" satt den bra. När jag kom hem märkte jag att den andra skon var grymt mycket mindre. Så nu får jag gå in dem. Och jag HATAR att gå in skor. Hatar skavsår hatar allt som kommer med. Finns det ingen gå-in-manick. När jag blir stor och rik ska jag anställa nån stackare som får gå in mina skor!

Det här är föresten mina nya bästa vänner. Den som står längst fram är den senaste medlemmen och även min favorit. Ja jag får favorisera ^^

Kommentarer
Postat av: catti

men hahaha hemsk du är ! utsätta nån stacks människa som ska gå in dina skor! you better pay good!

ELLER så ger du mig skorna bara :D billigare ^^

2010-05-04 @ 00:38:52
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0