jag lever idag

Solen är tillbaka! Värmen från våra grannar Ryssland hoppar över oss...bara sådär. Så stod det iallafall på Aftonbladet igår men det verkar som om de hade feeeel. Ha! Så gå ut i solen och njut innan den bestämmer sig för att svika oss ännu en gång. Har vi tur händer det inte.

Efter att ha varit hemma i två långa långa veckor riktade jag mina steg mot skolan igen. Jag hade inte missat så mycket som jag trott och så kanske det bara är en tenta som jag måste skriva och inte två. Det vore skönt.

Jag vill ha pengar, NU! Har ni sett allt fint som kommit in på HM, och alla badkläder. Billigt som f*an är det också. Jag ska nog iväg och inhandla en bikini innan allt försvinner. Resten kan vänta.

Zumba Fitness är min nya favorit workout! Det är så sjukt kul och man får träningsvärk. Mina lår och rumpa har fått ta en hel del stryk :P Får se hur resultatet blir sen :)

Kommentarer
Postat av: Catti

Me wanna Zumbaaa!!

och HM's badkläder är sjuuukt snygga :D

2010-05-12 @ 18:10:01
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0