jag skrattar idag

Åh vad lycklig jag blir när jag ser att solen kommit tillbaka! Nej, inte längre vill den gömma sig bakom några fula moln!

Jobb 14-18 idag. Två timmar ute med min pojk och två timmar under täcket och kolla på nickelodeon. Inte illa ;)
Stackarn hade varit hemma från skolan då han kännt sig lite hängig men envisades ändå med att gå ut.

Jag: Sebastian, vill du att jag ska ta med mig min kamera när vi går ut och leker?
Sebbe-mannen: Nej tack!

...senare...
Sebbe-mannen: Nadja Nadja Nadjaaaaa! Fota mig när jag åker rutschkana, fota mig när jag hoppar hage. Ååååh, kan man se bilden direkt! :D

Helt underbar, och en riktig posör var han också.



Kommentarer
Postat av: Sofia

fräsiga glajjor, må jag då säga. tuffkille.com

2010-03-28 @ 22:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0