det skadar inte att vara hjälpsam

Semesteransökan
Skriva ner muntliga redovisningen

Plugga inför tentan
Betalat allt som ska betalas

ID-kort dags!
Körkortspapper

Se hur sakerna löser sig! Nu borde jag iförsig lägga till några sista små små saker som måste lämnas in, men äsch dom är ju så små.

Nu är det officiellt sommar! Det är juni, 20+ ute och mina mardrömmar om att jag ska vakna upp och se att det snöat flera decimeter snö har slutat. Jag vaknade med tårar i ögonen varje morgon på riktigt.

Det är helt insane hur ohjälpsamma människor kan vara. Ser man någon som kämpar med att hålla upp en dörr och försöker böka in en massa saker så hjälper man självklart personen. Näe, så verkar det bara ha varit i de gamla goda dagarna. Jag skulle in med min cykel i Golfhallen, och de dörrarna är djävulska, helt omöjliga. Och där stod en kvinna och såg hur jag kämpa och kämpa och vad gjorde hon? Absolut ingenting, eller jo hon ignorerade mig. Hon tänkte säkert "kollar jag inte på henne och gör mig så liten som möjligt måste jag tillslut bli osynlig, ja då ser hon mig säkert inte". Inte en chans att hon kommer undan så lätt, tänkte jag då. Så jag bad henne om hjälp. Och vad gjorde hon då, jo hon suckade. Hon verkligen SUCKADE och verkade så bitter för att just HON fick hjälpa mig att hålla upp en dörr!! Det är ju så himmla ansträngande verkligen! Vad händer med världen egentligen?

Kommentarer
Postat av: Catti

Men omg! vilken bitterkärring! usch...

snart är jag hemmaaa wifieee! <3

2010-06-02 @ 20:25:31
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0