så var det dags för det typiska svenska sommarvädret

...ja det har regnat nonstop nu. Just den här helgen då det är Rålambshovsfestivalen. Inte bara jag, utan flera hundra hade sett fram emot att få dansa salsa och lyssna på skön musik långt in på småtimmarna. Men när det regnar som det har gjort orkar man inte. Eller det gjorde iallafall inte vi. Vi dansade de danserna vi skulle dansa, åt allt vi ville äta och stack. Nu har jag bytt ut de blöta kläderna till mina mysiga mjukisar och en vintertröja. Tänk er, SÅ kallt blev det. Har den känslan i kroppen som man får när man har varit ute en hel dag i snön och lekt och sen kommer hem och byter till varma kläder och kryper ner i soffan. Och det är precis vad som står på mitt schema ikväll! Ska göra mig en kopp thé och sen sätta mig i soffan med min fina familj ♥

Min dator fungerar inte riktigt som det ska, så det blir inga bilder än från helgens aktiviteter (som om det någonsin brukar komma upp bilder haha). Men det kommer I promiiissee ;)


Kommentarer
Postat av: Catti

uusch.. hoppas det blir bättre väder imorn!! ville verkligen dansa en massa :(

2010-07-24 @ 22:25:35
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0