barcelona

Imorgon så beger vi oss av till Spanien. En vecka ska vi sola, bada, äta och ha det bäst! Och nu är jag komplett, har köpt en ny kamera som kan följa med mig till stranden, kläder kläder och mer kläder och så har jag fina naglar ^^ Mormor ska vara här tiden som vi är borta och ta hand om vår pollito.

Men jag är grymt traumatiserad från sista flygresan. Jag VÄGRAR lämna ifrån mig min resväska till någon. Jag låter inte bagagemonstret äta upp dom igen. Usch på allt det där. Den här gången ska det gå bra, jag ska nog se till att det blir bra...

Ångesten börjar spöka igen. Orkar inte, speciellt inte nu när allt blivit så lugnt igen. Jag har blivit lugnt. Så semestern kommer alldeles lagom, förhoppningsvis slutar jag tänka på allt nonsens.

Kommentarer
Postat av: catti

Läämna ångesten i barelona nu va :D and don't let it ever come back!

I'll miss you! vi MÅSTE ses när du kommer hem! <3

2010-07-02 @ 00:31:01
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0