gott nytt år

dålig på att uppdatera i knoooow!
ska bli bättring jag lovar :) men min dator vill inte alls samarbeta med mig längre. stängs av lite när den själv känner för det :/

Gosh det är ju ett nytt år nu! Helt otroligt att människor har levt på denna planet i hela 2009 år och är inne på sitt 2010:e. Hoppas det blir många fler. Hmm så nyår, det var en händelsefull kväll. Eller ah, jag och fabian & co sprang fram och tillbaka lite från ställe till ställe tills vi hitta ett bra ställe.

Kvällen började med lätt middag hos familjen Rojas. Super trevligt, skålades och pratades. Sen drog vi vidare till fisksätra där vi skulle fira tolvslaget. Kaos är inte ens tillräckligt för att beskriva hur det var där. Kön var cp lång, biljett bokningarna var helt fel, platser fattades, INGEN räkna ner till tolv slaget (folk började kramas och skåla lite när de kände för det), maten tog slut, besticken tog slut, spriten va dyr, servicen var sämst och enligt min insider källa så fanns det en massa andra problem. Vi hade kul iallafall! Vi får allt att bli bra tillslut :)

När vi skulle dra vidare så va självklart alla klara förutom jag. Vilket leder till allt springande jag nämnde för vi tappa bort varandra hela tiden och jag hade inte mina skor, sen hade jag inte min jacka. En massa spring helt enkelt. Tillslut kom vi framm till Catti och Fiama där det var...drag...för vissa haha. Stackars däckade människor. Vi hade kul kul kul! Tack så mycket för den fina kvällen vänner! Och en del efterlängtade telefonsamtal blev det också (you know who you are) ;) haha

bilder kommer sen, nu ska jag ta tag i mitt motionerande

Kommentarer
Postat av: cath

alltid kul med moooi jö ;)

2010-01-04 @ 23:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0